Paraat Zorg is 24 uur Paraat. Neem nu contact met ons op voor verdere informatie....
Paraat begeleiding op maatHeb je een Klacht?
Word je begeleid bij Paraat Zorg en heb je een klacht, of wil je onafhankelijk van een van de vaste krachten een klacht indienen, dan kun je dit onder andere doen door een klachtenformulier in te vullen. Het is niet verplicht om een klachtenformulier in te vullen, je mag jouw klacht ook opschrijven op een manier zoals jij dat prettig vindt. Je kunt jouw klacht sturen naar:
Paraat Zorg
Postbus 92201
1090 AE Amsterdam
Je kunt je klacht ook mailen naar klacht@paraatzorg.nl
Ondersteuning bij het indien van een klacht
Je kunt jouw klacht ook bespreken met een vertrouwenspersoon of samen met de vertrouwenspersoon jouw klacht indienen. Deze vertrouwenspersoon is onafhankelijk, dat betekent dat hij of zij niet werkt bij Paraat Zorg of bij een andere jeugdzorg instelling. De vertrouwenspersoon heeft geen oordeel over jouw klacht, deze gaat er niet over of jij gelijk hebt of niet, maar helpt jou bij het bespreekbaar maken of het formuleren van jouw klacht. Ook kan deze uitleg en advies geven waar en op welke wijze je jouw klacht het beste kunt indienen.